KESAL


17 disember 2010

jam menunjukkn angka 1.05 a.m
aku masih belum tido 
sket  pon aku xrase ngantuk
ape yg ku rase hanyalah perasaan bersalah yg terlampau


Td siang aku mogok ngan mak
nape tetiba aku jd sensitif dengan ape yg mak ckp
eee...geramnye dengan diri sendiri
kesal...nape aku membiarkan emosi menguasai diri


emak yg mengandungkan dan membesarkanku
mhantar aku shingga ke menara gading
bsusah payah demi menuruti kmahuanku
apa inikah yang patut aku balas


Ya Allah, berdosanya aku
nak mintax maaf sebelum mak tido td
duk pikir ayat yg sesuai nak mintaf maaf lame sngt
tengok2 mak da tido


aish...sekali lagi aku kesal dengan sikap aku
nekad pagi2 pas solat subuh esok
kena mintax maaf dengan mak
Ya Allah, berilah aku ksempatan


pesanan kpd diri sendiri
belajar menyerap tekanan
jgn mudah dipengaruhi oleh emosi
pleas, jgn ulang kesilapan yg sama!!!


YA RABB engkau peliharalah emakku
ampunilah dosanya
berilah kekuatan pada anak-anaknya
untuk membalas jasa emak yang xterhingga


sayang mak
sayang mak sangat2

**************************************
Pas bangun tidur td
mintax maaf kat mak
harapnya aku xulang mistakes yg sama lg


owh sangat tenang rasenya


Alhamdulillah
terima kasih Ya Allah
Kerna masih memberi aku kesempatan
untuk menjadi anak yg lebih baik


Mak, terima kasih
kerna sudi memaafkan anakmu ini
walau untuk berjuta kalinya
walau untuk sekian kalinya


u are the best mother
the only mother i ever had
luv u mum
I luv u so much...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...