SELAMAT BERTUNANG!

Yu…Selamat Bertunang…da lame jugak sebenarnya my only sis ni bertunang (2 months ago kot)…br skrg aku menulis pasal die…hehe…

Beza umur kami cuma setahun…memang mcm kawan…memang xpernah aku panggil die akak...tp respect aku untuk die tetap ade …

Yu…kejap lg kamu bakal kawen…waaa…tetiba jew, terasa diri ini semakin dewasa…owh...usiaku suda ingin mencecah angka 24… b’macam suke dan duka telah aku lalui.. b’macam orang telah aku temui.. b’macam tempat telah aku singgah.. dan, b’macam wajah telah aku lihat.. semua itu, telah banyak membantu m’dewasakan aku dalam kehidupan…

To my only sis, aku syg kamo…walau kt punyai sngt bnyak beda:itu gayaa kamo dan ini gaya aku…masing2 punya gaya trsendiri…kerna itu ialah kelebihan kita…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...